همسفر تهران سوئیت در سفر به سرعین

سه شنبه 22 مرداد 1398
17:02
بیتا خرمشهری

تابستان که می شود همه برای خلاصی از شر گرما تلاش می کنیم. طبیعتا وقتی بحث شیرین سفر هم پیش میاد مناطق خنک تر مقصد بسیاری از ما خواهد بود. یکی از مناسب ترین مقاصد کشورمان برای سفرتابستانی، استان اردبیل و شهرستان سرعین است. این شهر که در ۳۰ کیلومتری اردبیل قرار گرفته است به علت آب و هوای خنک و عالی اش در تابستان و وجود چشمه های آب گرم طبیعی با خواص درمانی، چند سالی است که پای ثابت میزبانی از مسافران تابستانی شده است.


بیشتر بخوانید


[ بازدید : 656 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

روستای اسل محله تنکابن پیشنهاد ویژه تهران سوئیت در تابستان 98

شنبه 19 مرداد 1398
12:48
بیتا خرمشهری

بسیاری از افراد ، برای سفرهای تابستانی، شمال را برگزیه و جالب آن جاست که حتی هوای گرم و شرجی نمی تواند مانع انتخاب آن ها شود. علاقه انسان به طبیعت، علاقه ای ذاتی و دیرینه بوده و هر کسی می داند که زندگی در طبیعت آباد و سرسبز، روح انسان را جلا خواهد داد. با این حال ما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد رفتن به شمال را دارید، شهرهای ساحلی را انتخاب نکرده و به مکان های سرد شمال کشورمان سفر نمایید. در این نوشتار به دو ناحیه که درواقع در یک بخش هستند، خواهیم پرداخت: دشت درياسر و اسل محله یا همان عسل محله که هردو بسیار زیبا بوده و همان گونه که گفتیم، در یک منطقه کنار هم هستند.



[ بازدید : 663 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اجاره آپارتمان مبله در تهران با تهران سوئیت

دوشنبه 14 مرداد 1398
14:46
بیتا خرمشهری

گفتنی است که تهران در روزهای تعطیلات نوروزی نسبتا خلوت‌تر بوده و میزبان مسافران از سرتاسر کشور می باشد. با این حال از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هر مسافرت، مشکل اسکان بوده که سامانه «تهران سوئیت» با ارائه خدمات اجاره آپارتمان مبله در تهران آن را مرتفع نموده است.

[ بازدید : 667 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تابستان کجای ایران را بگردیم

شنبه 5 مرداد 1398
17:27
بیتا خرمشهری

تابستان فصل تعطیلات است و همیشه بسیاری از عزیزان، این سوال را مطرح می سازند که تعطیلات کجا برویم ؟ در تابستان ها ، بسیار از مردمی که در شهرهای دور از پایتخت قرار دارند، به تهران سفر کرده و با...


[ بازدید : 633 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

امامزاده داوود تهران را ببینید

چهارشنبه 26 تير 1398
11:25
بیتا خرمشهری

بقعه مبارکه امام زاده داوود در میان دره ای سرسبز در نزدیکی شهر تهران واقع شده است . دو نظریه مختلف در مورد نسب امام زاده داوود وجود دارد . در کل و بر اساس هر دوی این نظریه ها ، ایشان نسل یازدهم امام حسن مجتبی (ع) می باشند . چندین امام زاده دیگر نیز در دره های نزدیک آن جا وجود دارد که طبق گفته ساکنین محلی متعلق به پدر و برادران ایشان می باشد . با توجه به مدارک تاریخی ، امام زاده داوود به همراه با امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان و برخی دیگر از اقوامش ، به ایران سفر نموده و به شهادت رسیدند .

بیشتر بخوانید


[ بازدید : 642 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آسارا کجاست؟

شنبه 22 تير 1398
17:22
بیتا خرمشهری

در هوای گرفته و پر از گرد و غبار شهر بزرگ تهران و خستگی ناشی از شلوغی شهری، هرکسی این آرزو را در سر دارد که برای یک روز هم که شده، در دشتی نشسته و بتواند درست و حسابی از طبیعت لذت ببرد.



[ بازدید : 855 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

از دیدن سبک زندگی کره ای ها حیرت زده می شوید

سه شنبه 18 تير 1398
17:41
بیتا خرمشهری

امروز می‌خواهیم در مورد کشوری صحبت بکنیم که در جهان برای خود نام و نشانی دارد و آن کشور که مد نظر ماست کشور کره‌ی جنوبی می‌باشد. اکنون در مورد کشور مذکور می‌خواهیم به کشف حقایقی برای شما بپردازیم و سبب آشنایی بیش‌تر شما با زنان و مردان این سرزمین شویم. هر کشوری از کشورهای جهان دارای آداب و رسوم و فرهنگ خاص خود می‌باشد. کشورهای چین، مصر و ایران از جمله‌ی قدیمی‌ترین تمدن‌ها به شمار می‌روند. همچنین اگر بخواهیم نام سرزمین دیگری با فرهنگ کهن را بیاوریم کشور زیبای کره‌ی جنوبی بهترین گزینه است. امروزه پیشرفت‌های زیادی شامل حال کشور کره‌ی جنوبی گردیده و این کشور درزمینهٔ ی فناوری و خودرو نیز پیشرفت جالب توجهی داشته است و خود را در بین بهترین‌ها جای داده است. باوجود این که پیشرفت فناوری‌های اینترنتی سبب این امر شده که هر کس بتواند اطلاعات لازم را در باره‌ی هر کشوری به دست آورد ولی بعضی از موارد شنیده شده هیچ ربطی به واقعیت ندارند.


[ بازدید : 645 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی تنبلان روزگار!

شنبه 4 خرداد 1398
12:39
بیتا خرمشهری

سستی و رخوت مردم کشورها در انجام امور و فعالیت‌ها موجب ایجاد رنکینگ در رابطه با تنبلی مردم دنیا شده است که این کشورها را مورداشاره قرار خواهیم داد. یک مجلۀ انگلیسی که موضوع پزشکی را تحت پوشش قرار می‌دهد، فهرستی از ۱۰ کشور را به‌عنوان کم فعالیت‌ترین کشورِهای دنیا معرفی نمود.

بیشتر بخوانید


[ بازدید : 666 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ماه عسل جذاب ترین ها

شنبه 4 خرداد 1398
12:20
بیتا خرمشهری

بسیاری از زوج‌های جوان، دوست دارند که ماه‌عسل خود را در جزیره ای خارجی بگذرانند. ازاین‌رو بر آن شدیم که درباره زیباترین و دیدنی‌ترین کشورهای جزیره ای برای ماه‌عسل خارجی را برایتان گرد آوریم. در ادامه می‌توانید بهترین کشورها و مکان‌های دنیا برای ماه‌عسل را مشاهده نمایید.


بیشتر بخوانید


[ بازدید : 652 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جاذبه های دیدنی کشور ژاپن

شنبه 4 خرداد 1398
11:19
بیتا خرمشهری

ژاپن کشوری است واقع در اقیانوس آرام که به سرزمین آفتاب تابان شهرت دارد. مردم این کشور تا به امروز فرهنگ و نگرش خاص خود را حفظ وآن را به سبکی بسیار دوست داشتنی با دنیای مدرن ترکیب کرده اند. این کشور جذابیت های طبیعی و انسانی بیشماری دارد که آن را در میان بهترین مقصدهای تفریحی جهان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید


[ بازدید : 666 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اجاره آپارتمان مبله در تهران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]